ASUS

ASUS
HAPPINESS 2.0

Otwórz się na niesamowite doświadczenia!

ASUS Polska zlecił nam przygotowanie kampanii wizerunkowej wspierającej sprzedaż nowej linii produktów ASUS Vivobook.

WYROBILIŚMY
200%
NORMY!

Przez 6 tygodni kampanii otrzymaliśmy ponad 3,5 tys. zgłoszeń konkursowych i ponad 2-krotnie przekroczyliśmy zakładany plan!

1CelPromocja wizerunku asus i zbudowanie pozytywnych skojarzeń z nowym produktem

2Celwsparcie sprzedaży Asus VivoBook na polskim rynku

Zaginamy czasoprzestrzeń

Mieliśmy mało czasu na stworzenie całej kampanii. Musieliśmy działać szybko!

3Dni

Czas, jaki mieliśmy na przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategii kampanii.

2Tygodnie

Tyle zajęło nam kompletne
przygotowanie projektu.

6Tygodni

Czas, w którym prowadziliśmy
kampanię w Internecie i outdoorze.

Burza pomysłów
w błyskawicznym tempie!

Wszystkie działania prowadziliśmy od grudnia do stycznia, kiedy konsumenci bombardowani są świątecznymi reklamami. Odeszliśmy od tej tematyki, przez co kampania wybiła się z chaosu reklam pełnych mikołajów i kolorowych bombek.

Kiedy rozpoczynaliśmy pracę nad projektem, ASUS prowadził ogólnopolską kampanię outdoorową, która wprowadzała produkt na rynek. Wpletliśmy jej elementy w naszą kampanię, przy okazji wzmacniając cały jej przekaz.

Happiness 2.0

NIESAMOWITE DOZNANIA – główna wartość, którą ASUS komunikuje swoją linią produktów. VivoBook łączy styl i nowoczesną technologię z niesamowitą funkcjonalnością i przyjemnością użytkowania. Z nowym ASUS-em możesz podróżować i realizować swoje pasje - wszystko to jest częścią idei stworzonej przez ASUS, czyli HAPPINESS 2.0.

Idea Happiness 2.0 skierowana jest do ludzi młodych, ciekawych świata, aktywnych, korzystających na co dzień z nowych technologii i doceniających stylowy design.

ASUS VivoBook to produkt, który współgra z ich stylem życia i odpowiada ich potrzebom.

Pokaż, czym jest
dla Ciebie
Happiness 2.0!

Stworzyliśmy konkurs, w którym uczestnicy wysyłali zdjęcia pokazujące, czym dla nich jest Happiness 2.0.

Źródłem inspiracji był film promocyjny VivoBooka, który umieściliśmy na głównej stronie konkursu.

Niesamowita nagroda

Na zwycięzcę czekała 2-osobowa, egzotyczna wycieczka do Kenii!

By ją zdobyć, wystarczyło zarejestrować się w konkursie, wysłać zdjęcie z krótkim opisem i wpisać nr seryjny swojego nowego VivoBooka.

Oprócz nagrody głównej przygotowaliśmy także 15 cennych zestawów akcesoriów ASUS.

Projekt

Zaprojektowaliśmy stronę, na której poza rejestracją do konkursu, klienci mogli poznać bliżej niesamowity ASUS VivoBook.

before
after

Niech to zobaczą!

Nie dotykaj!

Przygotowaliśmy kreacje nawiązujące zarówno do konkursu jak i głównej cechy produktu – dotykowego ekranu.

Uruchomiliśmy równoległe działania w różnych kanałach skierowanych do grupy docelowej:

  • blogi

    2000+przekierowań z blogów

  • youtube

    26 000+wyświetleń filmu konkursowego

  • kino

    350 000+ widzów22 kina w 11 miastach 14 dni kampanii on-screen 80 000 ulotek

    Przed wybranymi seansami wyświetlaliśmy spoty reklamowe, w których prezentowaliśmy produkt i zachęcaliśmy do udziału w konkursie.

  • partnerzy

    Kampanię prowadziliśmy we współpracy m.in. z Media Markt, Saturn, Komputronik, Vobis, RTV Euro AGD.

  • mailing

    Na potrzeby konkursu zaprojektowaliśmy również kampanię mailingową.

PONAD 2-krotnie przekroczyliśmy
zakładaną Liczbę zgłoszeń w konkursie!

Ponad 3 600 zdjęć w galerii Happy People !

16 szczęśliwych laureatów...

Wspólnie z ASUS Polska wyłoniliśmy 16 najlepszych zdjęć, autorom 15 z nich rozdaliśmy zestawy akcesoriów ASUS, każdy o wartości 1000 PLN!

... w tym 1 szczęśliwy zwycięzca ...

Autor zwycięskiego zdjęcia wygrał niesamowitą wycieczkę do Kenii!

... i 1 szczęśliwy klient!

Czy ktoś może pochwalić się takimi referencjami :) ?

arrow
apostrof

Agencja realizowała projekt kompleksowo i w pełni profesjonalnie wywiązała się z powierzonego zadania. Zawsze mogliśmy liczyć na fachową pomoc, uwzględnienie naszych uwag, konstruktywny feedback i skuteczne rozwiązania. Szczególnie pragnę podkreślić (...)

(zobacz pełne referencje)

asus polska

happy end