Multiserwis
Centrum
Medycznego
ENEL-MED

Wspólnie z klientem na nowo podeszliśmy do bogatych w treści serwisów Centrum Medycznego.

Cele

  • opracowanie i przedstawienie treści serwisów w sposób bardziej zrozumiały dla pacjentów
  • ułatwienie zarządzania serwisami (zwłaszcza ze względu na zaangażowanie w obsługę większej grupy osób)
  • umożliwienie zarządzania treścią wszystkich serwisów z jednego wspólnego panelu CMS
  • wsparcie akcji sprzedażowych

Nowa, przejrzysta struktura informacyjna serwisu

Wszystko o każdym oddziale i placówkach partnerskich Centrum Medycznego w jednym miejscu.

Usługi i cenniki, lekarze, kontakty dostępne w danym punkcie w zasięgu jednego kliknięcia. Zawsze up to date.

ŁATWE ZARZĄDZANIE SERWISAMI ZE WSPÓLNEGO PANELU CMS

Centralnie zarządzane i wyświetlane w każdym z serwisów wg potrzeby.

Jedno kliknięcie zmienia treść w każdym z wybranych serwisów.

Wspieramy sprzedaż
usług

generujemy leady

śledzimy efektywność
poszczególnych stron
docelowych i ich treści

Dane z licznych formularzy trafiają prosto do bazy sprzedażowej call center. Oddzwaniający znają datę i godzinę zapytania, jego treść oraz kontekst - z którego z serwisów i której dokładnie strony przyszło zapytanie.

Klient zyskał również możliwość łatwego tworzenia stron pod akcje sprzedażowe, wpinania w nie właściwego formularza oraz publikowania autopromocyjnych form reklamowych.

Efekty?

Klient jednym klikiem zmienia treści w wielu serwisach i skuteczniej sprzedaje usługi, a pacjenci szybciej docierają do poszukiwanych informacji. Dzięki wzrostowi sprzedaży inwestycja w nowe serwisy zwróciła się klientowi w bardzo krótkim czasie.

Pomogliśmy również:

  • zwiększyć liczbę odwiedzin serwisu o ponad 11%
  • zmniejszyć współczynnik odrzuceń o przeszło 8%
  • oraz istotnie wydłużyć średni czas pobytu na stronie

Projekt żyje, stale go rozwijamy. Kolejne fazy niebawem.

Dużym ułatwieniem w pracy jest jeden panel, umożliwiający zarządzanie wszystkimi serwisami. Poza tym Doozie CMS jest prosty w obsłudze i umożliwia szybkie wprowadzanie zmian. To bardzo ważne, zwłaszcza gdy edycją treści zajmuje się u nas wiele osób. Cieszy mnie również możliwość szybkiego tworzenia landing page’y, istotnych w kampaniach sprzedażowych.

Anna Kossakowska
Koordynator ds. Marketingu Internetowego i Mobilnego ENEL-MED