Wspieramy sprzedaż
usług
generujemy leady
śledzimy efektywność
poszczególnych stron
docelowych i ich treści
Dane z licznych formularzy trafiają prosto
do bazy sprzedażowej call center.
Oddzwaniający znają datę i godzinę zapytania,
jego treść oraz kontekst - z którego z serwisów
i której dokładnie strony przyszło zapytanie.
Klient zyskał również możliwość łatwego tworzenia stron pod akcje sprzedażowe, wpinania w nie właściwego formularza oraz publikowania autopromocyjnych form reklamowych.
Efekty?
Klient jednym klikiem zmienia treści w wielu serwisach
i skuteczniej sprzedaje usługi, a pacjenci szybciej docierają
do poszukiwanych informacji. Dzięki wzrostowi sprzedaży
inwestycja w nowe serwisy zwróciła się klientowi w bardzo
krótkim czasie.
Pomogliśmy również:
- zwiększyć liczbę odwiedzin serwisu o ponad 11%
- zmniejszyć współczynnik odrzuceń o przeszło 8%
- oraz istotnie wydłużyć średni czas pobytu na stronie
Dużym ułatwieniem w pracy jest jeden panel, umożliwiający zarządzanie wszystkimi serwisami. Poza tym Doozie CMS jest prosty w obsłudze i umożliwia szybkie wprowadzanie zmian. To bardzo ważne, zwłaszcza gdy edycją treści zajmuje się u nas wiele osób. Cieszy mnie również możliwość szybkiego tworzenia landing page’y, istotnych w kampaniach sprzedażowych.
Anna Kossakowska
Koordynator ds. Marketingu
Internetowego i Mobilnego ENEL-MED